Bianca Dragusanu cu 10 ani in urma

Ieri am descoperit ce poate face operatiile estetice dintr-un om.Glumesc stiam.Avem un exemplu viu al transformarii radicale a unei persoane.
Parca mai ieri credeam ca stiu totul(ok doar ce se poate stii)despre Bianca Dragusanu...O fata serioasa,linistita,dornica de afirmare,vesela si draguta.
Pe Bianca am vazuto prima data la Capatos in emisiune,ea avand rolu de asistenta in show-ul pacatos(chiar ca pacatos:numai scursuri aduce in emisiune,nu mereu dar in ceea mai mare parte),apoi ca Blonda lui Bote,mai apoi in revista Playboy.

Ne-am obisnuit cu astfel de vedete care au acelasi curs de promovare in showbiz."Nimic neobisnuit".Toate bune si frumoase.Pana ieri cand,deschiznd televizorul,am dat pe stiri,cand...bomba.Am vazut-o pe Bianca Dragusanu intr-o filmare de acum 10 ani,la emisiunea lui Mircea Radu:"Din Dragoste".Si ce?Poate ca zici:"Fata avea probleme in dragoste".Din dragoste a venit si Bianca la "Din Dragoste".
Astazi este schimbata total.
Uitati-va si voi la videoclip.Vorbim dupa cateva minute...



Da...Asa arata Bianca acum 10 ani.Era o femeie dornica sa pastreze ce e al ei cu orice pret.In acest video nu este Bianca pe care o cunoastem noi azi.Era putin mai uratica."-Dar lasa ca nu conteaza intodeauna frumusetea."
Temperamentul ei era unul diferit.Nu era fata draguta,cocheta,linistita ci un vulcan in pericol de eruptie.
Bianca Drăguşanu a apelat la Mircea Radu pentru a-l readuce lângă ea pe cel care îi era iubit la vremea respectivă. "Am devenit violentă, isterică, am luat Diazepam, am stat prin spitale", i-a mărturisit ea atunci gazdei de la Din Dragoste."Ştii câte crime era să fac eu din cauza lui şi pe câte le-am păruit. Ştii câtă bătaie au mâncat săracele fete de la mine?", a mai povestit ea.
Partenerul ei i-a făcut o surpriză atunci în emisiune şi i-a oferit un inel de logodnă.
In emisiune la Capatos,Bianca Dragusanu a comentat imaginile din emisiune:


-Da domnule,are dreptate si ea,asta a fost acum 10 ani,conteaza rezultatul de acum.Bianca afirma in aceiasi emisiune:"Probabil la 50 de ani voi arata mai bine".Pana atunci, sa traim si sa o vedem si pasta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu